Początkowe zajęcia dla najmłodszej grupy wiekowej za nami. Uczestnicy posiadają własne konta i stworzyli w środowisku Godot Engine swój pierwszy projekt.
Poznajemy zasady obowiązujące programistów. Potrafimy już zbudować scenę. Wiemy, co oznacza pojęcie węzła sceny oraz czym jest komponent. Uczymy się prawidłowo tworzyć grafikę, poznajemy formaty graficzne.
Na zajęciach możemy tworzyć własne obiekty i dzięki usługom sieciowym dzielić się nimi z innymi Uczestnikami, umieszczając jest na specjalnie przygotowanych dyskach serwera. Projekt Acodemia++ to także nauka pracy w grupie.
Każdy w tym kraju powinien nauczyć się programować komputer, bo to uczy myślenia.
Nauka pisania programów to gimnastyka dla mózgu. Pozwala wypracować umiejętność efektywnego myślenia o rzeczach niezwiązanych z informatyką.
Większość programistów programuje nie dlatego, że spodziewają się zapłaty lub uwielbienia tłumów, ale dlatego, że programowanie jest dla nich zabawą.